marți, 11 decembrie 2007

No Coment by Cosmi :))

Dupa cum spuneam : muuunteeeee

mi-a luat ceva timp sa fac inventarul: am acelas nr. de membre ca la plecare!
Nu m-am dat prea mult, dar de stat pe placa am stat....
Evident ca acum sunt entuziasta...si daca as avea mai mult timp ti-as face parul cret cu tot felul de detalii suculente: cum am urcat cu telecabina, cum m-a trantit telescaunul la panant (vezi Cris, nu mai dau vina pe tine si nici nu spun la nimeni cum ai incercat sa ma "sinucizi" in creirii muntilor!!), cum am stat pret de 10milisecunde pe placa, cum am fost noaptea la Predeal sa vedem partia in nocturna...etc, etc
Dar nu am timp decat sa dau o explicatie turistilor prezenti la cota 2000 Sinaia in zilele de 9 si 10 decembrie 2007:
"DA! ati vazut bine! Sarutam pamantul patriei noastre Romania, fie-i peisajele vesnic insorite! L-am pupat cu nesat de vreo 5-6 ori! Ce va tot minunati atat?!?"
...pt datul cu popoul nu am explicatie!
sau mai bine nu dau nici o explicatie...ca s-ar putea sa fie mai plauzibila decat aia cu patriotismul!
Revin la subiect atunci cand ma dumiresc cum sa pun mai multe poze deodata!

Niciun comentariu: