luni, 3 decembrie 2007

"Vocea patriotului nationale" by Ionesco

Intaiu Decemvirie!!!
Caragiale sarbatorea ziua nationala pe 10 mai, de ziua Regelui.... noi suntem regi ai absurdului in plina zi nationala!

Intrucat mangafaua era plecata la munte, iar eu ma simteam singura si ambetata, am sarbatorit Ziua Unirii cum ii sade mai bine unei romance revulutionare: prin munca! Da, da... ai citit bine...prin munca
In stil romanesc, evident! Am ajuns la birou la ora 12... mi-am facut cafeaua...la ora 13.20 am luat o pauza de masa (de un ceas jumate) si abia dupa ora 15 m-am pus serios pe treaba... pana pe la ora 24.30.
La sfarsit ma gandeam cum sa cer o marire de salariu, o recompensa, ceva.... caci am depasit cu mult ora la care "patriotzii natzionale" se intorceau acasa, ostenti de vuietul orasului.
Dar nu eroismul cu care am participat la bunastarea societatii in zi libera -de doua ori libera!- este subiectul postului de astazi! Nu!
Subiectul este tocmai "vuietul orasului". Vezi tu, pe parcursul intrgii zile nu am avut contact cu media... nu am stiut ce se intampla in metropola (cah!) Nu m-a interesat nici sforaiala politica specifica zilei, nici isteria sarmalelor, mititeilor, fasolii cu carnati date de pomana... nici faimosul brad Millenium!
In afara de cele 45min petrecute in trafic din Berceni in Piata Gemeni, si drumul pana la Pizza Hut-ul din colt, orasul mi-a fost strain. Si pentru asta, Doamne iti multumesc!
Caci pe la ora 21 am aflat cum distanta de 5km din centru pana in Berceni se parcurg in 3(trei) ore batute, ca la Metrorex ar trebui sa instaureze starea de urgenta, oamenii isi pierd copii in multime si mintile in trafic! Culmea este ca ambuscada nu a fost facuta in timpul defilarii Fortelor Armate Romane(ce nume, iti vine sa-l crezi!) nuuuu....departe de noi gandul! Ci la "iluminarea" natziei, aderarea elecrica la UE: bradul Millenium!
Adicatelea: Mamare, Mamita, Dl Goe, Papadopolina cu tot cu Bismark, Branzovenescu, Farfuridi, Mitza, Bibicul...Natiunea...... s-a dus cuminte si ordonat sa ia lumina electrica!
Fabulos! Absurd! Nu Caragiale....Ionesco!
Traiasca Intaiu Decemvrie! Taraiasca Poporul Unit si Revulutionar! Capabil sa tina pept Bampirilor natiei intru iluminare!

si clopoteii...tinghi lindhi- dinghi linghi!!!! La mai mare!

ps: (te-am avertizat) nu ma intelege gresit. Chiar cred ca aceasta este cea mai importanta sarbatoare a Romaniei Moderne...cu patriotul am probleme!
pps: sunt prea serioasa! promit sa ma indrept!

Niciun comentariu: