luni, 15 septembrie 2008

Profitori

"Profită cât eşti tânăr" este sloganul uneia dintre campaniile Vodafone.
Cred că eşti de acord cu mine că o mare parte dintre campaniile de publicitate la telefonie mobilă sunt interesante şi permit "creativilor" să fie oarecum amuzanţi.

Partea frumoasă a acestei campanii este clipul pt tv, pe care eu nu l-am văzut decât pe youtube (la "îndemnul" mai multor bloggeri) şi care este minunat targetat.
De ce anume nu l-am văzut pe tv, cred că îţi vei da seama după vizionare. Despre Cat despre realizare, nu pot să mă exprim pentru că nu îmi imaginez ce putea urla regizorul prin megafon (toţi regizorii au megafon, nu?!?) ; de fapt, uneori e mai bine că unele lucruri să nu fie cercetate prea adânc.
Clipul, deci:



Acum.. partea mai puţin frumoasă apare atunci când mânată de curiozitate, ca o damă ce mă aflu, mă apuc să vâr adresa în browser şi sunt redirecţionată către "vodafone-youth". Pentru că acolo, nimic nu funcţionează (şi se pare că nici n-a funcţionat vreodată)

Bref: brânza bună...

Niciun comentariu: