miercuri, 2 septembrie 2009

Instantaneu IT


De câte ori mă plimb prin oraş, cu treburi sau nu, ajung să regret că nu mi-am luat Nikon-ul (aparat "point and shoot" aparent de neîmblânzit) în geanta pe care Dânsul o alintă tandru "trusă de scule".

De data aceasta, tastatura zăcea chiar pe strada Toamnei,cel mai probabil victimă a istericalelor vreunui "geek" . Nu ştiu de ce, dar vederea literelor întinse pe pavaj mi-au făcut rău fizic...
Culmea este că nici atunci nu am perceput situaţia ca o irosire de taste ci una de cuvinte.


ps: o să urmeze o droaie de poze făcute cu telefonul, pentru a căror calitate îmi cer scuze. Şi dacă tot suntem aici, regret că lipsa de inspiraţie nu mi-a permis să înlocuiesc termenii engleziţi cu ceva cu mult mai inspirat...dar îmi e un picuţ cam lene să-mi cer scuze şi pentru asta

2 comentarii:

Nemesis spunea...

Parca ar fi opera "geek-ului" meu :))). Cati pumni a luat tastatura lui veche( si-a pierdut un piciorus), plus ca mouse-ului ii e frica cand se apropie cu mana de el:))))). Deh nu toti isi trateaza mouse-ul cu dragoste ca mine :).

cristinelu spunea...

tie intotdeauna cuvintele (mai ales alea vorbite) iti sint prietene...