luni, 25 februarie 2008

Cum mi-am petrecut începutul săptămânii.


Coadă la depunerea declaraţiilor. În România 25 februarie 2008. Inspectoratul teritorial al forţelor de muncă, de pe Splai, la 500m de Unirii... Coada continua şi după clădirea din partea stânga ...
Cam asta este doza de umilinţă lunară pe care o încasează orice contabil, angajtor sau angajat. Şi sunt nu mai puţin de 7 astfel de locaţii ce trebuiesc bifate lunar! Unii mai nenorocosi mai adaugă vreo 3 pe lista lor de martiriu.
Mi-am propus ca la fiecare coadă la care voi mai sta să importalizez evenimentul. Din păcate la coada de la oficiul poştal 16 nu am avut voie să fotografiez, din raţiuni de securitate.
Mai mult nu mai am de spus, pentru că sunt supărată şi s-ar putea să îmi vărs obida şi să te amarasc şi pe ţine.
Maine va fi mai bine!

Un comentariu:

color spunea...

cum mi-am petrecut sfarsitul lumii...