miercuri, 2 aprilie 2008

Să-l las a crească!

De ceva timp sufăr de superficialitate cronică! Nu mai pot ciţi decât lectură “light”,vizonez doar comedii sau seriale TV poliţiste, nu mai ascult decât pop-rock britanic, scriu rar pe blog… şi cumpăr oareşce reviste de femei.
Toate mă coafează minunat, mai puţin colecţia pestriţă de reviste , în fiecare luna alt titlu! Ioana, Felicia, The One, Cosmopolitan, etc, etc…dar nimic pt ICS! Nu reuşesc să gasec o revistă care să mă facă să “mă aşez la casă mea” să fiu fidelă, adică…
Pentru că vezi tu, eu vreau să găsesc o revistă care să nu mă înveţe cum să îmi înşel bărbatul fără că el să se prindă, să nu îmi spună cum să fac să aflu cel mai bun mod de a îmi mari limita cardului de credit doar că să mai cumpăr nişte fustite “Pradă”, să nu mă lămurească ce fel de om sunt prin completarea unui test…şi mai ales…vreau să aflu cum pot să-mi laş părul luuuuung-lung!
Că să vezi de unde asta fandacsie! Cum scriam anterior sunt superficială! M-am gândit, deci, că rezolvarea tuturor dilemelor din viaţă mea este o schimbare de stil (“The One” să trăiască!) şi cum nu sunt interesată de schimbarea orientării sexuale(contrar sugestiei din “Cosmopolitan”),si nic a job-ului m-am gândit să îmi schimb freză… Aşa că am “Stiletto.ro” şi am citit:
“Chiar dacă bobul de lungime medie pare să facă ravagii în continuare (printre acelea, care, pe ultima sută de metri vor să se alinieze la uniformă de tip hair style), în primăvară şi vară această, miză sună în felul următor: Totul sau nimic!
Fie îţi laşi părul să crească mult, fie îl tunzi scurt... scurt-tu optezi pentru ce-ţi plăce, în timp ce stilistul îţi propune ce îţi stă bine!”
Ok!OK! am înţeles…dar cum? Cum fac să îmi crească părul din octombrie până în martie? Nu este fizic posibil că părul meu să ajungă la pământ în doar câteva luni… Am căutat în toate revistele, pe toate laginile lor de web, în bloguri de fashon….nimeni nu mă poate ajută!
Nu se poate să rămân aşa..cu dilemele nerezolvate! Nu se poate să ajung în sezonul de primavera cu Păi cum rămâne cu “Totul sau nimic!”? NU e oare acesta cel mai bun îndemn auzit în ultimii 10 ani?!? Cum să nu mă aliniez “trandul”” hair style”, cum să privesc primavera în faţă să iau viaţă în piept cu părul filat, breton mediu şi culoare de toamnă!
Singură speranţa este că cei de la Naţional Geografic să facă un articol pe acest subiect! Aştept numărul următor!

ps: vezi că "Albastrul şi movul sunt culorile vedetă ale primăverii 2008!" în machiaj

Niciun comentariu: