vineri, 14 noiembrie 2008

Wassup

Deja suntem cu toţii sătui de campania din SUA; asta e clar şi chiar dacă ai să mă urăşti, eu tot am să mă entuziasmez cu privire la clipul de mai jos




În publicitate, umorul negru va avea întotdeauna succes şi contrar opiniei"creativilor" români nu noi l-am inventat.
Ce mi-a plăcut mie în mod deosebit Wassup 2008 este modul în care autorii au găsit să sensibilizeze targetul, incluzând toate problemele actuale în 2 minute: războiul, asigurările medicale, crashul bursei,şomajul, criza locuinţelor, cataclismele naturale .
Adevărat, finalul are un puternic iz de Hollywood dar de înţeles în contextul actual. În plus nu e nici urmă de alcool în toată treaba asta! Good for them!
De fapt, mie una mi-e milă de tipii ăştia, pentru că vor descoperii peste alţi 8 ani că lucrurile nu stau mai bine. Dar deh... e spot de campanie!

ps: vorba unui comic de pe la ei "Tare mi-e că ăştia au permis să se pună un negru la conducerea ţării doar că să se poate spune: Negrul e de vină!"

Niciun comentariu: